GULDSPONSOR

SØLVSPONSOR

BRONZESPONSOR

Bliv sponsor i Aars Tennisklub

5 gode grunde til at støtte Aars Tennisklub!

1. Aars TK har stærke værdier og er en troværdig samarbejdspartner, som du kan udnytte i din markedsføring for omverdenen, dit personale og kunder.

2. Aars TK har en ulønnet frivillig ledelse, der er 100% på banen.

3. Aars TK har omkring 225 til 250 medlemmer.

4. Aars TK har et af Jyllands flotteste og mest velfungerende tennis og padel anlæg.

5. Aars TK er en klub for alle - i alle aldre og deltager aktivt i ”Bevæg dig for livet”.

Aars Tennisklubs sponsorpakker:

Diamant sponsor: Samlet årligt sponsorat kr. 25.000,00 (1 årligt firmaarrangement, mulighed for kundevendt arrangement, logo på klubbens hjemmeside og skilt på klubbens terrasse, med på nyhedsmail). Skal laves på minimum 3 år og være en del af et banesponsorat. Incl. firmapakke til booking.

Guld sponsor: Samlet årligt sponsorat kr. 15.000,00 (1 årligt firmaarrangement, mulighed for kundevendt arrangement,  logo på klubbens hjemmeside).  Incl. firmapakke til booking.

Sølv sponsor: Samlet årligt sponsorat kr. 10.000,00 (1 årligt firmaarrangement, logo på hjemmeside) incl. firmapakke til booking.

Bronze sponsor: Samlet årligt sponsorat kr. 5.000,00 (logo på hjemmeside). Incl. firmapakke til booking.

Sponsorpakker laves helt individuelt, så sponsor kan se selv sig i pakken.

Sponsorer med firmapakker kan efter aftale have brochure eller lignende liggende i klubhuset.

For aftale om sponsorater kontakt:

Gert Rasmussen tlf. 25270871 eller Poul Erik Pedersen tlf. 21418880

Aars Tennisklub sælger følgende bandesponsorrater, der også kan være en del af en sponsorpakke:

Skilt udendørs tennisbaner (61x242 cm)         1.500,00 kr.
Stort skilt udendørs ved tennisbaner (100X300 cm)      3.500,00 kr.
Skilt padelbaner ((40X100 cm)    1.500,00 kr.
Stort skilt i tennishallen (100X300 cm)     3.000,00 kr.
Lill skilt tennishallen (40X100 cm)  900,00 kr.
Banesponsorat - tennisbane 15.000,00 kr.

Ovenstående beløb er helårlige. Der gives 10% rabat
på prisen, såfremt kontrakten tegnes som en 5 års kontrakt. Der tillægges ikke moms, da klubben ikke er momsregistreret.

Klubbens standard betingelser for sponsoraftaler:

Omstående parter har ved underskrivelsen indgået sponsorkontrakten på følgende vilkår:

Reklameskilte og andet sponsormateriale:

Skilte skal have de nævnte mål, og sponsor betaler for fremstilling af skilt/skilte. Ved levering opsætter Aars Tennisklub skiltet/skiltene. Generelt er alt sponsormateriale for sponsors regning, da klubben ikke er momsregistreret.

Al vedligeholdelse sker for sponsors regning. Dette gælder også ved hærværk. Eventuelle forsikringssager ved hærværk aftales individuelt.

Generelle vilkår:

Kontrakten forlænges automatisk 1 år ad gangen ved udløb, såfremt en af parterne ikke har opsagt kontrakten senest 1 måned før udløb.

Aars Tennisklub har ret til regulering af prisen (pristalsregulering). Dette skal være meddelt sponsor med mindst 3 måneders varsel til udløb. Ved en flerårig kontraktperiode kan prisen ikke reguleres før ved kontraktens udløb. Der tegnes kontrakter med max. 5 års løbetid.

Betaling af kontraktbeløb sker efter fremsendelse af faktura fra Aars Tennisklub.

BANDESPONSORER

Aars Avis