DON Gnu teaterforstilling - tennis forestillingen du ikke må gå glip af.

2. maj 2024 08:52 , af Poul Erik Pedersen

Vesthimmerlands Teaterforening og Aars Tennis og Padel er stolte over at annoncere et spændende samarbejde omkring den kommende teaterforestilling "Tennis" af Don Gnu. Dette samarbejde markerer en unik fusion af kunst og sport, der lover at levere en uforglemmelig oplevelse for publikum.

"Vi er henrykte over at kunne præsentere dette innovative samarbejde mellem Vesthimmerlands Teaterforening og Aars Tennis og Padel," udtaler Karen Margrethe Eriksen, formand for Vesthimmerlands Teaterforening. "Don Gnu's forestilling 'Tennis' er en fantastisk blanding af energi, komik og dybde, og vi er sikre på, at samarbejdet vil tilføje en ekstra dimension til publikumsoplevelsen."

Forestillingen "Tennis" præsenterer en episk duel mellem de to tennisguruer DON McEnroe og Bjørn GNU. Med en blanding af slapstick komik, rørende dans og intense sportskampe tager forestillingen publikum med på en rejse gennem kampens verden, hvor intet er, som det ser ud til.

Jesper Hartvig Kristensen, formand for Aars Tennis og Padel, udtaler: "Samarbejdet mellem Vesthimmerlands Teaterforening og vores klub er et spændende skridt mod at bringe kunst og sport sammen på en ny og unik måde. Vi er begejstrede for at være en del af dette projekt og ser frem til at se, hvordan forestillingen 'Tennis' vil inspirere og underholde vores lokale samfund."

Med Vesthimmerlands Teaterforening og Musikhuset Alfa som de kulturelle epicentre og Aars Tennis og Padel som et aktivt samlingspunkt for sportsentusiaster, er dette samarbejde et eksempel på, hvordan forskellige institutioner kan forenes for at skabe noget enestående.

"Don Gnu's forestilling 'Tennis' er KAMPEN ALLE HAR VENTET PÅ, og vi er glade for at være en del af den," tilføjer Karen Margrethe Eriksen.

Forestillingen "Tennis" vil blive opført på Musikhuset Alfa mandag, den 13. maj kl. 19:30 og billetinformation er tilgængelig på deres hjemmeside.

Deltag i konkurrence om en gratis billet. Kun for medlemmer.